Apie Reservation Partner LT

Reservation Partner LT - profesionalų komanda, nuo 2008 metų teikianti IT konsultavimo ir programavimo paslaugas. Turime patikrintus projektų vykdymo procesus ir nuolat tobuliname teikiamų paslaugų kokybę, atsižvelgdami į klientų lūkesčius ir tikslus. Visuomet girdime kliento poreikius ir išsakome savo kaip ekspertų nuomonę bei, esant poreikiui, pasiūlome optimaliausius projekto įgyvendinimo sprendimus. Siekiame ilgalaikio bendradarbiavimo, todėl kiekvienas etapo žingsnis mums maksimaliai svarbus. Didžiuojamės tuo, kas esame ir tuo, ką darome!

Reservation Partner LT vertybės

Dirbdami vadovaujamės vertybėmis ir turime patikrintus procesus kuriant internetines parduotuves, verslo valdymo ar individualias sistemas, mobilias aplikacijas.

Partnerystė

Suprantame kaip bendrą tikslų siekimą, pasitikėjimą vieni kitais, ilgalaikį bendradarbiavimą ir pagarbą. Partneriai yra darbuotojai, klientai, tiekėjai ir asmenys (įmonės), su kuriais bendradarbiaujame.

Paprastumas

Vadovaujamės posakiu "Dramblys valgomas mažais žingsneliais". Sudėtingus projektus vykdome dalimis. Pradedame nuo svarbiausio klientų poreikio.

Profesionalumas

Suprantame kaip vykdymą, drausmę, discipliną, kompetenciją ir atsakomybę už prisiimtus įsipareigojimus.

Reservation Partner LT darbo procesas


Pirmiausia, mes susipažįstame su Jūsų vizija ir lūkesčiais.
Mes sužinome Jūsų pageidavimus ir tikslus, tikslinę auditoriją, keliamus uždavinius projektui. Taip pat apibrėžiame, kokie yra esminiai poreikiai, funkcijos, integracijos, kokios trečiosios šalys dalyvaus projekte ir parengiame pradinę koncepciją.
Surinkta informacija užrašoma ir pateikiama abiems pusėms priimtinu formatu.
Užrašomi projekto uždaviniai ir pasiūlome kelis įgyvendinimo būdus, neatmetant ir vertinimo, kad kurti projekto neverta. Pateikiama preliminari projekto trukmė, grafikas ir biudžetas. Įvardinamos rizikos ir sėkmės prielaidos.
Jei tinka pirminės sąlygos, matome, kad tiek užsakovo, tiek vykdytojo lūkesčiai bus patenkinti – pasirašoma bendradarbiavimo sutartis ir pasirenkamas projekto įgyvendinimo būdas. Analizė yra kiekvieno etapo sudedamoji dalis, be jos negalėtume pateikti konstruktyvių pasiūlymų, suformuluoti techninių užduočių, diagramų, sudaryti biudžeto, todėl, pasirašius sutartį, pirmas darbas yra atlikti analizę ir detalizuoti darbus, sudaryti grafiką ir biudžetą vienam etapui.
Toliau seka programavimo ir testavimo etapas. Šis etapas vykdomas remiantis naujausiomis projektų valdymo metodologijomis, kurias parenkame atsižvelgdami į Jūsų poreikius.
Baigus kiekvieną etapą – rezultatas yra veikianti sistema su apibrėžtu funkcionalumu. Baigus vieną etapą sudaroma kito etapo darbų apimtis, biudžetas, grafikas. Darbai taip ir vykdomi etapais iki tol, kol pasiekiami keliami verslo tikslai, įgyvendinami iškelti uždaviniai.

Kvalifikuota projektų vadovų, sistemų analitikų, programuotojų, testuotojų komanda padės jums pasiekti verslo tikslus, pristatydama produktus ir paslaugas laiku, reikiamos kokybės ir apimties.

Go to top